PolskieDrogi PolskieDrogi
975
BLOG

Trzymam kciuki za abpa Hosera

PolskieDrogi PolskieDrogi Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,14261385,_Nagle_Abp_zapytal__Niech_ksiadz_powie__czy_jest_obrzezany_.html

 

"W pewnym momencie arcybiskup dość emocjonalnie zapytał, czy jestem obrzezany. Mnie zatkało. Zareagowałem wtedy inaczej niż teraz. Po prostu spytałem "ale o co ksiądz arcybiskup pyta? Jak można?". A z tamtej strony było spokojne, wyważone, ja to nazywam - z premedytacją - ponownie zadane to samo pytanie: "Niech ksiądz powie, nie ma w tym nic nienormalnego. Niech ksiądz powie, czy ksiądz jest obrzezany, czy ksiądz należy do tego narodu"."

 

Jak to ktos kiedys powiedzial - kiedy KRK strzela sobie sam celowo w stope to miejsce porzadnego lewaka jest tuz obok bo trzeba podawac naboje :-)).

Biskupie Hoserze, jestesmy z toba! Naboi nie zbraknie, daj Boze!

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo